من انقلابی‌ام

من انقلابی‌ام


برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را!

شنبه 31 مرداد 1388

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من مجلس باید به برخی از وزاری پیشنهادی احمدی ‌نژاد رای ندهد. مهر: آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد از توجیهات رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیر زن...


امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من مجلس باید به برخی از وزاری پیشنهادی احمدی ‌نژاد رای ندهد.
مهر: آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد از توجیهات رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیر زن انتقاد کرد.

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من مجلس باید به برخی از وزاری پیشنهادی احمدی ‌نژاد رای ندهد.

وی بیان کرد: در هر صورت انتظار می رود که توجیهات رئیس جمهور و نکاتی که وی در مورد وزیران زن ارائه کرد مورد توجه مجلس قرار نگیرد.

طباطبائی‌نژاد بیان کرد: مجلس باید برای انتخاب وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به این توجیهات توجه نکند و ‌نباید این بدعت گذاشته شود و انتظار می‌رود حواس مجلسی‌ها جمع باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه قطعا نیت رئیس جمهور خدمت و خدمت‌رسانی به مردم است، ادامه داد: اما باید از همه جهات اسلام را رعایت کرد زیرا قطعا زنی که وزیر شود باید بطور مرتب با مردان و معاونان خود در ارتباط باشد و نمی‌تواند جنبه‌های دینی را به طوز کامل رعایت کند.



جمعه 8/10/1391
امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من دولت باید پاسخگو باشد. چرا وزیر زن دولت کنار گذاشته شد؟ این زن مرد بود.اگر همه ساکت باشدند و قدرت فقط در دست شما باشد میشوید شاه؟!؟!؟!؟!؟

جدایی از بحث صحیح یا غلط بودن عزل وزیر محترم بهداشت خانم دکتر دستجردی، اما امروز در نماز جمعه ناخدآگاه به یاد این ضرب المثل قدیمی افتادم:

قربون برم خدا را    یک  بام و 2  هوا  را  
این ور بوم سرما   را اون ور بوم گرما را


علت غبیت صغری شیخ صبور

در پی پیغام های مکرر تلفنی و ایمیلی دوستان، بر آن شدم تا گوشه ای از علل غیبت صغری هود را بنگرام.

به ادامه مطلب مراجعه کنید>>>

ادامه نوشته

تقاضای کمک

سلام

به همراه جمعی از دوستان طلبه در حال ساخت ضروریات منازل افراد بی بضاعت و کم توان شناسایی شده در منطقه شمال اصفهان(حصه اتویان فرودگاه) هستیم. لذا از کلیه خوانندگان محترم وبلاگ و دوستان هم جلسه ای، تقاضا داریم تا کمک های هر چند اندک  ولی ارزشمند خود را از ما دریغ نکنند.

فعلا مشغول ساخت 1 حمام برای خانواده ای با 7 فرزند 6 تا 20 ساله، حمام و سرویس بهداشتی برای یک پیرزن تنها، کندن چاه برای سرویس بهداشتی یک خانواده یتیم، تهیه پوشاک و خوراکی برای نیازمندان و... هستیم.البته موارد دیگری هم شناسایی شده که پس از اتمام این موارد شروع به انجام انها خواهیم نمود. عزیزانی که قادر به همکاری بصورت نیروی انسانی(اردو های جهادی) هستند نیز اطلاع دهند. هر کدام از دوستان که مایلند می توانند بصورت حضوری از منطقه و روند اجرایی کار بازدید کنند. لطفا به دوستان و آشنایان نیز اطلاع رسانی کنید.

عزیزان مد نظر داشته باشند که اردو های جهادی صرفا مخصوص روستاها و استان های دیگر نیست و همین بیخ گوشمان در همین اصفهان، افراد نیازمند بسیاری داریم.

فقیر درمانی یا فقر درمانی؟

حدود هزینه ساخت هر حمام:

102 هزار دستمزد چاهکن برای حفر چاه 6 متری

90 هزار گوم سفالی برای چاه

100 هزار اتصالات، شیر الات، درب اهنی یا الومنیومی، لوله پلیکا، لوازم برقی

200 هزار ابگرمکن

150 مصالح ساختمانی(سیمان،آجر،سیمان سفیدو...)

حدود هزینه ساخت هر سرویس بهداشتی:

102 هزار دستمزد چاهکن برای حفر چاه 6 متری

90 هزار گوم سفالی برای چاه

100 هزار اتصالات، شیر الات، درب اهنی یا الومنیومی، لوله پلیکا، لوازم برقی

200 هزار ابگرمکن

150 مصالح ساختمانی(سیمان،آجر،سیمان سفیدو...)


و من اله التوفیق


شماره حساب سیبا به نام منصور مردانی

0322388108007

شماره روی کارت بنام منصور مردانی

6037-9911-3129-7594


صحبت های حاج آقا عبودیت درباره ی آیةالله خامنه ای

از مصاحبه ی فصلنامه اشراق اندیشه حوزه علمیه اصفهان با آیةالله عبودیت


حاج آقا به عنوان کسی که دوران قبل از انقلاب و بعد انقلاب  را درک کرده‌اید اگر صحبت خاصی دارید بفرمائید؟

ما قدر انقلاب را نداریم قدر حضرت آیت الله خامنه‌ای را نداریم.

در اینترنت به شدت بر علیه انقلاب تبلیغ می‌کنند. نمی‌دانم چه باید کرد باید امام زمان علیه السلام ظهور کنند. در زمینه‌های مذهبی قبل انقلاب -ظاهراً در سال1342بود-که شاه آمد قم، جلوی حرم شروع به سخنرانی کرد خیلی فحش و بد و بیراه گفت، خیلی از طلبه‌ها به امام خمینی گفتند اجازه بدهید از داخل مدرسه آقای بروجردی این را بکشیم. امام فرمودند: صلاح نیست من عمرم را کرده‌ام. امام صبر کردند تا سال 1357 مردم آمادگی پیدا کردند. همراه فساد، عدالت خواهی هم هست. اینکه فرموده «یملأ الله الارض قسطاً وعدلاً کما ملئت ظلماً و جوراً» آن وقت برای انقلاب آمادگی پیدا شد.

حالا مثل اینکه دارد عقب می رود - البته همراهش آدمهای خیلی خوب هم هست- چون مردم وضعشان خوب شده. طلبه‌ها هم آنطور که باید درس بخوانند؛ درس نمی‌خوانند. آن موقع درس می‌خوانند برای درس، ولی الآن برای مدرک درس می‌خوانند. البته عوضش زیادتر طلبه داریم. روایت داریم « زمانی بر امت من می‌آید که سوار بر مرکبهای لغزنده و تندرو می‌شوند؛ مسجدی هم هستند. زنهایشان هم پوشیده‌اند و هم برهنه. سرهایشان مثل کوهان شتر است. آگاه باشید اینها از رحمت خدا دور هستند.» البته معنایش این نیست که اینها آدم بدی هستند هرکار بدی در انسان اثر می‌کند. باز با این حال اوضاع فعلی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. الآن وضع خیلی خوب است. قبل از انقلاب خانواده ما می‌گویند: سبحان الله افرادی بودند که نصفی تابستون نصفی زمستون. شما قبل از انقلاب را ندیده بودید. عکس ملکه را در جامعه پخش کرده بودند. آن موقع اصلاً هیچی رعایت نمی‌شد. حالا را با این حالت باید بوسید و روی چشمها بگذاریم. باید کار کرد؛ ما باید قدر این انقلاب را بدانیم. ما نمی‌توانیم بفهمیم امام خمینی(رحمت الله علیه)چکار کرد. اما مؤیَّد از ناحیه خداوند متعال بود. من عقیده‌ام این است الآن حضرت آیت الله خامنه‌ای(دامت برکاته) هم  مؤیَّد است. نمی‌گویم رابطه دارد؛ اما تو کارها طوری میشه که راه را متوجه می‌شوند و واقعاً ایشان مؤیَّد از ناحیه خداوند متعال هستند و خدا اِن‌شاء‌الله ایشان را حفظ کند.


متن کامل مصاحبه در ادامه ی مطلب
ادامه نوشته

حقیقتی کوچک برای آنانی که می خواهند زندگی خود را صد در صد بسازند!


 
حقیقتی کوچک برای آنانی که می خواهند زندگی خود را صد در صد بسازند و 100% زندگی را داشته باشند.


ادامه مطلب >>

ادامه نوشته

تبلیغات زود هنگام! خارجی ها هم در اصفهان نقش دارند!

تبلیغات زود هنگام! خارجی ها هم در اصفهان نقش دارند!

طبق گزارشات دریافتی از برخی دوستان، یکی از کاندیدای مجلس شورای اسلامی به نام ح.ف که درحال حاضر نیز یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس  میباشند با حضور در مراسم های سوگواری و عزاداری ایام صفر اصفهان، اقدام به تبلیغات زود هنگام نموده اند. البته این تبلیغات در قالب کارت ویزیت و به عنوان شماره تلفن جهت ارتباط مردم با این نماینده توزیع شده است.

البته درج مشخصات تحصیلی و سوابق این نماینده در این کارت ها دلیل بر شروع تبلیغات غیر قانونی و زود هنگام این عزیز است!

درضمن درج مشخصات به زبان انگلیسی در نوع خود بسیار قابل توجه بوده و البته شاید این به معنی توجه وافر  عزیزان،  به همشهریان انگلیسی زبان اصفهانی باشد!





مطالب مهم مرتبط:

1-چاره انتخابات ، رقابت اصولگرایی

2-یک بدفهمی از کلام رهبری!

حاج شیخ منصور مردانی

بارالها از زمانه خسته ام
كس ندارم بر تو من دل بسته ام


بارالها حق اولاد رسول
قدر اين ناچيز را بنما قبول


اين همه مرداني از دنيا منال
نيست دنيا جز همه درد و وبال


از استاد شیخ منصور مردانی چه میدانید؟

جهت آشنایی با این عالم وارسته از زبان اقوام و مطالعه ی اشعار ایشان به لینک زیر مراجعه کنید>

http://www.sh-zeitoun.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=12:2011-01-24-08-00-58&Itemid=3

جسورانه دل حاجی شکستید

منم صابر همون بچه  بسیجی
ز خاک فکه و  فاو  و دو عئیجی


همون سینه زنی که میره  هئیت
کلاس      عشقبازی   با   ولایت

 
همونی که شنیده إین عمار !
دلش آتیش  گرفته از  غم یار

 
نوشتم نامه ای از جان به جانان
به نام   حق  تعالب   رب  منان

 
سلام  مولای ای حاجی احمد
سلام ای دائما در کار و زحمت

 
سلام ای قوت دلهای خسته
بگو آقا دلت از چی شکسته

 
بگو  آقا  که   دلها   بی    قراره
چشا رو گونه ها شبنم میکاره

 
بگو   آقا  فقط   با  یک  اشاره
که غصه دلهامون رو کرده پاره

 
خواص باید بصیرت داشته  باشن
نشد یک ذره غیرت داشته باشن


جسورانه دل  حاجی  شکستید
خیال کردید که در کوفه نشستید


حاجی ما یه دنیا یار داره
هزاران مالک و عمار(و بنیامین) داره

 
چه خورشید ها به دورش در طوافند
چه شمشیرها به اذنش در غلافند

 
الا ای رهبرم لب تر کن ای دوست
که جان من گره در پیچش موست

 
فدایی ات  منم  صابر  آقا جان
شدی مولای دل ناچار آقا جان


فقط کافی است تا لب برگشایی
بتازم یک  تنه   در    هر  شعایی

 
چنان جنگم به عشقت تا شهادت
که صد لیلی کنند بر تو  حسادت
                                                                                                                                                             با کمی تغییرات
شیخ صبور

زندگی نامه  تصویری یحیی قنطوره

با توجه به بد آموزی ، کلیه تصاویر در ادامه مطلب>

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ادامه نوشته

اندر احوالات شیخ یحیی طائر السلوک

با خبر شدیم جناب شیخ یحیی که اخیر به دلایل خاصی طائرالسلوک هم شده یهویی به مشهد مقدس مشرف شده و به شدت و حدتُ (شاید شبیه این طفل بینوای درد عشق کشیده ) مشغول دعا و استغفار و تحجد و تفکر شده!

ظاهرا این حیونکی یحیی امید زیادی به بخشش حضرت حق و سفارش حضرت ثامن (علیه السلام) داشته و حال عجیبی در مدت اقامت بهشون دست داده.

اینجور که ناقلان اخبار و راویان سفر برای ما نقل کرده اند کثرت گناه و شرمساری از روی برخی از دوستان جلسه و استاد عزیز از طرفی و گرفتاری در دام عشق(ظاهرا اینبار غیر کاذب) و درد وجدان از اقدامات موزیانه فشار زیادی را به ایشان تحمیل نموده و صبر و طاقت و هوش ببرده و تنها راه خلاصی و نجات را چنگ انداختن به دامن پربرکت امام معصوم(علیه آلاف التحیه و الثنا) دانسته.

که زهی خیال باطل و امید واهی...(جناب خلیل و صبور مهربان لطفا تحویل بگیرید)

اما اخبار موثق دیگر حاکی از آن است که اهم موضوعات و اطلبه ایشان چون با حالت ضجه و گریه و شیون بلند بوده و اطرافیان و مجاوران حرم قدس رضوی را مشوش و متحیر نموده به این شرح است:

۱) حل شدن فوری و عاجل و خیلی زود و همین حالا که رسیدم خونه ازدواج بنده

۲) تور رو خدا گزینه یک(باخواهش و التماس زیاد)

۳) گزینه یک و ۲ به انضمام ختم قرآن و صلوات و ۳۳۳ روز نذر روزه

۴) اتمام موفق و آبرو مندانه مقطع ارشد بدون سفارش و التماس رکن ۲

۵) موفقیت در دروس حوزوی به گونه ای که جلوی عارف زاهد علیرضا کم نیارم!

۶) تشکیل و بازسازی گروهک منحله هام به صورت مخفیانه و زیرکانه

۷) موفقیت و همراهی دوباره مالک(هْونگ رو خونه حاجی)

۸) کسب محبوبیت از دست رفته در جلسه توسط برخی اعضای اغفال شده قبلی

۹) گزینه ۱ دوباره از نو

این حالات قهرمان شکست خورده داستان نویسنده را یاد ضرب المثل معروف یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک......زیاد جستی ملخک آخر به دستی ملخک انداخت

شما هم اگه یاد چیزی افتادید برای تنویر افکار نظر بدید

پایان قسمت اول سفرنامه

 

أین عماد

أین عماد؟ أین عماد الذی میخواست جلسه را دگرگون کنه؟ کجاست اون کسی که مقاله می نوشت و بالای مقاله می نوشت : نویسنده مقاله : عماد طیبی ، کجاست اون کسی که آرمان ها داشت و اما ییهو ول کرد و رفت. أین عماد؟ أین عماد؟

أین مالک؟ أین کسوت جلسه ؟ کجاست اون کسی که هنوز یک پست هم تو این وبلاگ وامونده نذاشته؟ فکر درس و کنکور و زن چه میکنه با بچا مردوم؟

أین یحیی؟ أین یحیی الذی از تجرد سخن می گفت؟ عجب!!! چه می کند فکر تأهل با بچا مردوم. أین یحیی ؟ کجاست اون کسی که با نظراتش هر دفعه قشقرقی در وبلاگ به پا می کرد؟ أین یحیی؟

کجایند اون کسانی که پیمان جانبازی با وبلاگ و جلسه بستند؟


how is he

در این مقاله به رونمایی از شخصیتی با روحیات و نگرشهای عجیب وصاحب دیدگاههایی تکان دهنده میپردازم.

او را میشناسید؟؟!

قبل از خواندن این متن جنجالی بهتر است کمی فکر کرده و خودتان حدس بزنید::

 امید است تا چراغی گردد برای حرکتی نو

 

ادامه نوشته

شعری از امام خامنه ای/ خورشید من برآی که وقت دمیدن است

دل را زبی خودی سر از خود رمیدن است
جان را هوای از قفس تن پریدن است

از بیم مرگ نیست که سر داده ام فغان
بانگ جرس به شوق به منزل رسیده است

دستم نمی رسد که دل از سینه برکنم
باری علاج شکرگریبان دریدن است

شامم سیه تراست زگیسوی سرکشت
خورشید من برآی که وقت دمیدن است

بوی تو ای خلاصه گلزار زندگی
مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است

بگرفت آب و رنگ ز فیض حضور تو
هر گل در این چمن که سزاوار دیدن است

با اهل درد شرح غم خود نمی کنم
تقدیم غصه ی دل من ناشنیدن است

آن را که لب به دام هوس گشت آشنا
روزی «امین» سزا لب حسرت گزیدن است

گزارش نهایی اجرایی جلسه

                                                    بسمه تعالی

با عرض سلام خدمت دوستان هم جلسه ای عزیز

گزارش زیر مجموعه فعالیت هایی است که در9ماه فعالیت بنده و شورا و دوستان عزیز دیگر در جلسه به انجام رسیده است.


برنامه ریزی اولیه

 انتخاب اعضای شورا

 3جلسه با شورای قبلی و شورای جدید و دوستانی که علاقه به نظردهی برای جلسه بودند.

 مشخص کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای جلسه

انتخاب دوستان کارگروه ها ( مدیروبسایت آقامهدی روابط عمومی آقای شهبازی تدارکات آقا خلیل فوق برنامه آقامنصور و...

فرم مشخصات اعضا(برای داشتن اطلاعات رفقا)

تهیه فرم های مالی حق عضویت داوطلبانه(برای هزینه فعالیت های حاشیه ای جلسه)

تهیه کمد برای جلسه

تجدید کتابفروشی

چندین جلسه استخر

برنامه شهدا

بانیان شام

جلسه مجمع عمومی 3ماهه اول

فراهم کردن شرایط برای حضور خواهران

تهیه تعدادی قرآن ترجمه بهرام پور برای جلسه

نظرسنجی برای اسم جلسه

پخش CDصحبت های همسر نواب صفوی با آرم جلسه

راه اندازی سایت جلسه

طرح ارائه موضوع تحقیقی حاج آقا

راه اندازی کتابخانه جلسه(کتب سیدمهدی شجاعی و سعیدعاکف کتاب دا کتاب بابانظر عبدخدا بهلول زندگی یک سرباز و....)

راه اندازی بانک CD جلسه( با 200عدد CDو50 عددDVD)

پخش چند سری مقالات فرهنگی در جلسه

تحول در قسمت روابط عمومی( حضور آقای هادی)

اردوی قم و تهران

چندهفته برنامه ی کوه

نقش دوستان جلسه در برنامه تجمع سکوت خواص به عنوان خروجی جلسه

جلسه برنامه ریزی شخصی و پخش جدول برنامه ریزی

جلسه مجمع عمومی 3ماهه دوم

انتخاب موضوع جدید جلسه ( نامه31نهج البلاغه کتاب و سخنرانی استاد طاهرزاده)

3هفته برنامه فوتبال

مراسم تقدیر و تجلیل از حاج آقا به مناسبت روز معلم

برنامه ریزی برای حضور در مراسم عقد چندتن از دوستان!


از همینجا از همه ی دوستان عزیز از جمله آقامنصور و خلیل و مهدی و هادی و احمد و امین و مهرداد و.... تشکر میکنم.

امیدوارم اگر کم کاری کردم حلال کنید و ما رو هم از دعای خیر فراموش نکنید.

با حاج آقا صحبت کردم ان شاءالله برای روند اجرایی ادامه جلسه حاج آقا پپیگیری خواهند کرد.

لطفا در قسمت نظرات همین پست مزایا و اشکالات ما رو متذکر شوید و تحلیلی داشته باشید تا ما به عنوان تجربه از آن سود ببریم.

تبریک به آقا امین و حج مهدی

باسلام

امروز همزمان با میلاد با سعادت مولای دلها امیرالمومنین علی (ع) مراسم عقد آقا امین  گل سرسبد جلسه سه شنبه ها بود.

از همینجا به ایشون تبریک میگیم. ان شاءالله به پا هم پیر شین ننه!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ان شاءالله نوبت بچه.                                    

اونا که نیامدن جاشون خیلی خالی.

آقا من نمیدونم چشای من دوباره مشکل پیدا کرده یا شکم آقا امین!

نه بزرگ نشده بود تورم اش رفته بود زیر5درصد استخون هاش زده بود بیرون(مبالغه)!

ما که هیئت دولت رو با ریاست حاج آقا دور میز تشکیل دادیم و جامی آب پرتقال هم به سلامتی آقا امین دادیم بالا!!

و مثل همه ی عقد و عروسی ها گفتیم آقا ما که بیکاریم چی بگیم.

دیدیم چی بهتر از فحش دادن به دولت!! و با رفقا زدیم تو بحث سیاسی و ادغام وزارت خانه ها!

وسط بحث سیاسی بود که دیدیم مداح هیئت ابناءالفاطمه رفتن بالا و گفتن بزن اون کف قشنگ رو به افتخار آقا داماد.

قوم و خویشای داماد دست بزنن حالا قوم و خویشای عروس. در اینجا حاج آقا نکته جالبی فرمودن گفتن یکی به این بگه بین خانواده عروس و داماد تفرقه نندازه!

بعدشم رفتن تو کار آواز و چه چه ....

                  

(آقا سوء تفاهم نشه این بالایی مداح و پایین ام دارن سینه میزنن یه یاحسین بگو حلاله آقا حلااااااال!)

خودم به واقع میدیدم  دامن از دست خیلی ها برفت! این جام خوشکل می و ساقی و چه چه ساغر و خلاصه آقا مجلس می و میگساری به راه بود. جای شما خالی.

اما از شوخی گذشته دست شون درد نکنه. ذکر اهل بیت بود. مداح هم تنوعی ایجاد کرد.

راستی به آقا مهدی عمار هم صمیمانه تبریک عرض میکنیم.دیشب خطبه شونو خوندن! حاج آقا پیوندتان مبارکتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ان شاءالله منتظر نفرات بعدی هستیم.


گزارش جلسه مجمع عمومی و نتیجه گیری

                                            بسم الله الرحمن الرحیم

از همه ی دوستان عزیزی که در جلسه ی مجمع عمومی شرکت کردند و نظر دادند انتقاد و پیشنهاد کردند و درودل هایشان را با دیگر دوستان قسمت کردند متشکرم.

به لطف خدا میتوان گفت درباره سبک و حاشیه جلسه به طور کامل بحث شد و به نتیجه گیری های نسبتا واحدی رسیدیم.

نتیجه گیری ها را در ابتدا و توضیح نظرات دوستان در ادامه مطلب خواهد آمد.

نتایج ملزوم الاجرا(اکثریت معتقد بودند)

1-موضوع خاص: سر جلسات روی یک محور و موضوع از قبل مشخص باشد.

2- محتوا یا متن خاص: سیر جلسات روی بررسی یک متن جزوه cd مشخص پیش رود.

3- محدودیت زمانی موضوع: محتوا و موضوعی که مشخص میشود حداکثر تا6ماه تمام و نتیجه گیری شود.

4-ریز کردن موضوع: تا حد ممکن ریز موضوع مطرحی در هر جلسه مشخص باشد.

5-محدودیت زمان جلسه در انتها: همچون ابتدا پایان جلسه مشخص باشد.

6- برگزاری آزمون در یک زمان مشخص و پایان قسمتی از موضوع

7- مشخص کردن اهداف و همدلی و خروجی داشتن جلسات

8- پاسخگویی به سوالات

نتایجی که در صورت فعالیت و همکاری بچه ها قابل اجرا خواهد بود.

1- مکتوب کردن مطالب و نکات جلسات به صورت کتاب یا جزوه

2- مداحی یا دعاخوانی هرچند بسیار کوتاه در انتهای جلسه

3- تشکیل شورای تحقیق برای پیگیری و بررسی و کمک موضوع تحقیقی دوستان

4- قرار دادن فایل صوتی جلسات روی سایت


نقطه نظرات خوب مطرح شده توسط دوستان که گاها مخالف هستند:

موضوع اخلاقی باشد/ موضوع بصیرت دهی سیاسی داشته باشد.

دوستان موظف به نظم و کار منظم باشند.

جذب تعدادی نیروی کاملا توجیه و بررسی شده

ورزش برای همدلی

ایجاد جو اخلاقی و امربه معروف و نهی از منکر و داشتن خروجی های اجتماعی


عکس تخته جلسه رو که عنوان موارد مطرح شده توسط دوستان روی آن نوشته شده رو

در ادامه مطلب با رمز ببینید. 

ادامه نوشته

اولین جلسه مجمع عمومی دهه 90

                                                بسمه تعالی

مطالب داخلی گروه معرفت:       

به اطلاع دوستان جلسه میرسانیم که این هفته جلسه مجمع عمومی 3ماهه دوم برگزار خواهد شد.

مهمترین و پر بحث ترین موضوع این جلسه بررسی روند و سبک و موضوع جلسه است که هفته گذشته نیز 1ساعت پیرامون سبک جلسه بحث شد که خلاصه آن در ادامه بیان خواهد شد.

ان شاءالله این سه شنبه سخنرانی حاج آقا کوتاه خواهد بود و بقیه جلسه کلا پیرامون مباحث جلسه خواهد بود.

یکی از خواهش های اساسی که از دوستان دارم این است که حتما نظرات و پیشنهادات خود را هم در مورد سبک و موضوع هم موارد اجرایی جلسه روی یک برگه به عنوان برگه انتقادات و پیشنهادات بنویسند و تحویل اینجانب دهند تا هم در شورا بررسی کنیم هم در مجمع عمومی مطرح.

مبحث ساعت فوتبال ساعت جلسه و گزارش کار هم مطرح خواهد شد.

در ادامه ی مطلب توضیح مسائلی که در جلسه مطرح خواهد شد و مباحث جلسه گذشته پیرامون سبک جلسه را حتما ببینید.

ادامه نوشته

طیبی خواهد رفت همان گونه که هاشمی رفت

مطالب داخلی گروه معرفت:
ادامه نوشته

محاسبه نفس

عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ حَمَّادِ بْنِ عِيسَى عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عُمَرَ الْيَمَانِيِّ عَنْ أَبِي الْحَسَنِ الْمَاضِي ص قَالَ

لَيْسَ مِنَّا مَنْ لَمْ يُحَاسِبْ نَفْسَهُ فِي كُلِّ يَوْمٍ فَإِنْ عَمِلَ حَسَناً اسْتَزَادَ اللَّهَ وَ إِنْ عَمِلَ سَيِّئاً اسْتَغْفَرَ اللَّهَ مِنْهُ وَ تَابَ إِلَيْه‏

الکافی  ج 2 ص 453

 حضرت موسى بن جعفر عليهما السلام فرمود: از ما نيست كسى كه هر روز حساب خود را نكند، پس‏ اگر كار نيكى كرده است از خدا زيادى آن را خواهد، و اگر گناه و كار بدى كرده در آن گناه از خدا آمرزش خواهد و بسوى او بازگشت كند (و توبه نمايد).
اصول كافى-ترجمه مصطفوى، ج‏4، ص: 191

این حدیثی بود که شب گذشته ، حاج آقا روی آن بحث کردند و سر آن نهیب هایی زدند که تا به حال نزده بودند
عزیزانی که نبودند حتماً بحث را پیگیری کنند و گرنه یک در گرانبها و با ارزش از دستشون رفته (البته قابل قیاس با در نیست)

سفرنامه قم و نمازجمعه تهران


ادامه نوشته

شیخ منصور

گويي همين ديروز بود كه پاي منبر او در ميانه نيمه دوم پنجاه در مسجد –تكليم- نشسته بودم، و با انديشه هاي زير پوستي او در ضديت با رژيم ستم شاهي آشنا شدم. گرچه ده پنجاه و پس از جشن هاي 2500 ساله شيراز« مرودشت» و هجوم ژاندارم ها به محلات، روستاهاي شهرستان رودبار از جمله «تكليم» براي دستگيري گروه موسوم به فراهاني در جنگل هاي سياهكل كه بعدها مشهور به «چريك هاي فدايي خلق» شدند جرقه هاي مقابله با رژيم پهلوي در مدارس رودبار نضج گرفته بود و تنور اين مبارزات با تبعيد تعدادي از معلمان و دبيران ...

به ادامه مطلب مراجعه کنید!!!!

ادامه نوشته

جانم فدای رهبر

جانم فدای رهبر

جونم به فدات حسین ابی عبدالله

قابل توجه دوستانی که فردا عازم زیارت بلاد شریفه هستند :

روضه های مسجد امام حسن عسگری شب جمعه و جمعه شب برگزار می شود وجمع با صفایی از دوستان هم تیپ خودمون جمع اند. فردا شب هم مداحی زیر را قراره با صدای با مداح با صفای مسجد آقا مهدی برقی برگزار کنیم .با توجه به نزدیکی مسجد به محل وعده ساعت 10 دوستانی که ان شا الله عازم هستند سعی کنند طوری برنامه ریزی کنند که در روضه هم شرکت کنند وبعد از همین جا حرکت کنیم.ضمنا روضه ساعت 8 کاملا تمام میشه.

(این شعر با صدای آقای برقی یه چیز دیگه میشه اگه اومدین وسبک برنامه رو نپسندید هرچی خواستید بگین!!!)

این دل تنگم ،عقده ها دارد
گوئیا میل،کربلا دارد
مریض عشقتم ارباب به غم  اسیرم من
زخاک کربلای تو شفا می گیرم من

دانلود فایل در ادامه مطلب

 
ادامه نوشته

هاشمی نیوز

هاشمی نیوز

هاشمی نیوز

هاشمی نیوز

http://hasheminews.blogfa.com

بفرمایید شام

عنوان یکی از برنامه های منوتو ۱ میباشد که به علت ساختار خانواده پسند آن

در حال جذب مخاطب است.

برنامه بدین صورت است که ۴ فارسی زبان برای ۴ شب یکدیگر را دعوت میکنند

و هر کدام به دیگری نمره٬ برحسب پذیراییش میدهد

درآخر پول نسبتا زیادی به برنده از طرف شبکه منوتو هدیه میشود

حال مگر چنین برنامه ای اشکالی دارد؟!!

ادامه نوشته

قوانین سایت کتابخانه و بانکCD

نویسندگان عزیز وبسایت آفتاب معرفت قوانینی که اعلام میشود به عنوان منشور و مرامنامه فعلی است.

قوانین همواره قابل تجدید نظر میباشد و در طول زمان تغییراتی بر آن اعمال میشود و خدمت دوستان اعلام خواهد شد.

برای دیدن قوانین با درج رمز مربوط به ادامه مطلب بروید.
ادامه نوشته

کوهگشت خانواده

سلام

ضمن عرض تسلیت ایام

بنا به دستور جناب دبیر و تایید در شورای مرکزی جلسه معرفت، قرار بر این شد که برنامه کوهگشتی با حضور کلیه اعضا محترم جلسه معرفت در محل کوه صفه برگزار گردد.

موعود:پنج شنبه ۰۷/۱۱/۱۳۸۹ ساعت ۶ صبح

میعاد:کوه صفه، پایین کوه جنب نگهبانی

*دوستان میتوانند همراه با خانواده محترم(همسران) تشریف بیاورند

*لطفا از اوردن همسرانی که هنوز رسمی نشده اند خودداری نمایید( ویژه یحیی )

لطفا حتما تشریف بیاورید و سر موقع هم تشریف بیاورید.

دوستانی که وسیله ندارند با جناب عماد طیبی هماهنگ شوند.

درضمن از دوستانمان در مجمع کوثر هم دعوت شده است.

عضو شورای مرکزی گروه فرهنگی معرفت

 صابر

25 سال تجرد حاج یحیی

این جمعه که میاد 25 سال میشه که در عالم تجرد سیر می کنم .البته حال می کنم.

از همت خودمون که چیزی در نمیاد . ان شا الله از دعای دوستان چیزی عایدمون بشه.اینو از این بابت گفتم که به فکر باشید وگرنه تا دست بجنبونین 30 سال تون میشه و دیگه .....

منتظر پیام های تبریک یا تسلیت شما هستم.

در ادامه چند تا از ایمیل هایی که یکی از دوستان به صورت رگباری برام مبفرسته رو براتون میزارم.

در ضمن حاج آقا عازم مشهد شدن وبه همه تون سلام رسوندن و منتظر التماس دعا هاتون هستند.

ادامه نوشته

کتب مرجع جهت امانت ویژه

دوستان عزیز میتوانند کتب حاج آقا را به امانت بگیرند.

1-دوره20جلدی صحیفه نور امام خمینی(ره)

2-دوره 10جلدی جمال آفتاب-شرح حافظ

3-دوره 7جلدی راه روشن-

4-دوره 20جلدی شرح نهج البلاغه

5-دوره 14جلدی تفسیر البیان

6-دوره 20جلدی تفسیر المیزان

7-دوره15جلدی تفسیرموضوعی قرآن تسنیم آیةالله جوادی آملی

8-دوره27جلدی تفسیر نمونه

9-دوره30جلدی وسایل شیعه

10-اصول کافی 4جلدی

11-تحفت العقول و چهل الحدیث و الحیاة

12جلدی غررالحکم

13-منتهی الآمال-فروغ ابدیت و تاریخ سیاسی اسلام

14-انقلاب اسلامی5جلد

و...

اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی

اکبرهاشمی رفسنجانی فتنه سران فتنه مصلحت نظام مجلس خبرگان مهدی هاشمی +عکس +فیلم +تصویر

از امروز کلیه اخبار، بیانیه، خبر پراکنی ها و تحلیل ها در مورد آقای اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی را در وبسایت آفتاب معرفت خواهید خواند.

از آنجایی که تا امروز تمام ابعاد روحی، شخصیتی و سیاسی ایشان برای عموم جامعه روشن و شناخته شده نبوده و نکات نامفهوم و بعضا تاریکی در زندگی شخصی و سیاسی ایشان وجود دارد و باتوجه به اینکه موضوع تحقیق بنده بررسی ابعاد شخصیتی ایشان است، سعی دارم از این طریق گامی هر چند کوچک در راستای شفاف سازی و روشنگری بردارم.

((بنده از هرگونه اغراق و بزرگنمایی دوری خواهم کرد و هرگز دهان به دروغ نخواهم گشود))

در ضمن در این راستا از کلیه دوستان وبلاگ نویس اعم از خوانندگان و همکارانم در وبسایت آفتاب معرفت و دیگر سایت و وبلاگ ها تقاضای همکاری داشته و  از صمیم قلب از پیشنهاد ها و انتقادات شما استقبال خواهم کرد.

**یک تذکر مهم: از همه عزیزان همکارم (مدیران و نویسندگان آفتاب معرفت) تقاضا دارم تایید نظرات و پاسخ به نظرات خوانندگان را در مورد مطالب بنده به عهده خودم بگذارید.

البته اصلا منظورم این نیست که در مورد مطالب نظر ندید، به این معنی است که از طرف نویسنده پاسخ نظرات را نددید و نظرات دیگران را تایید نکنید.

والسلام

صبور

ایمیل بنده جهت ارسال مستقیم نظرات و مطالب:

velayat_doste_adel@yahoo.com


 

اهدای زندگی

سلام

ثبت نام زیاد وقت نمیگیره.

بخونید و حتما عضو بشید.

>>  اهدا زندگی  <<

مدیریت روابط عمومی

                                                   «بسمه تعالی»
                          
جناب آقاي مهرداد هادی
نظر به تعهد و دانش و تجربيات ارزنده و به استناد اصل يكصد و سي و پنج منشور گروه فرهنگی معرفت
  براساس اين حكم به سمت «مدیریت روابط عمومی» منصوب مي‌گرديد. از جنابعالي انتظار مي‌رود كه در مسير تحقق اهداف جلسه  و از آن جمله گسترش صمیمیت، مهرورزي  و معرفت اعضاء جلسه مساعي لازم را به كار برده و از همه ظرفيت‌هاي مادي و معنوي و به ويژه همكاري صاحبنظران، انديشمندان و دوستان ارجمند حداكثر استفاده را به عمل آوريد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظايف محوله موفق باشيد.
عمادطیبی

جناب آقاي هادی شهبازی
سلام عليكم؛
بدينوسيله از زحمات و خدمات جنابعالي در دوران تصدي مسئوليت «روابط عمومی» تشكر و قدرداني مي‌كنم.
اميدوارم اين زحمات در پيشگاه خداوند مأجور باشد و جنابعالي نيز در كليه مراحل زندگي و خدمت به اعضا عزیز گروه معرفت موفق و مويد باشيد.
عزت و سعادت جنابعالي را از خداوند منان خواستارم.


!!!Please read me

کتابخانه

ادامه نوشته

آموزش روش عضویت در خبرنامه آفتاب معرفت

بعد از وارد شدن به وبسایت آفتاب معرفت،سمت راست صفحه در قسمت سایر امکانات، نام و نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد نمایید.

*تذکر:۱- نام و نام خانوادگی خود را بصورت کامل وارد نمایید

         ۲- در صورتی که از بچه های جلسه معرفت نیستید، نام معرف خود را نیز بنویسید 

خبر نامه آفتاب معرفت