شنبه 31 مرداد 1388

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من مجلس باید به برخی از وزاری پیشنهادی احمدی ‌نژاد رای ندهد. مهر: آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد از توجیهات رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیر زن...


امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من مجلس باید به برخی از وزاری پیشنهادی احمدی ‌نژاد رای ندهد.
مهر: آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد از توجیهات رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیر زن انتقاد کرد.

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من مجلس باید به برخی از وزاری پیشنهادی احمدی ‌نژاد رای ندهد.

وی بیان کرد: در هر صورت انتظار می رود که توجیهات رئیس جمهور و نکاتی که وی در مورد وزیران زن ارائه کرد مورد توجه مجلس قرار نگیرد.

طباطبائی‌نژاد بیان کرد: مجلس باید برای انتخاب وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به این توجیهات توجه نکند و ‌نباید این بدعت گذاشته شود و انتظار می‌رود حواس مجلسی‌ها جمع باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه قطعا نیت رئیس جمهور خدمت و خدمت‌رسانی به مردم است، ادامه داد: اما باید از همه جهات اسلام را رعایت کرد زیرا قطعا زنی که وزیر شود باید بطور مرتب با مردان و معاونان خود در ارتباط باشد و نمی‌تواند جنبه‌های دینی را به طوز کامل رعایت کند.



جمعه 8/10/1391
امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: به نظر من دولت باید پاسخگو باشد. چرا وزیر زن دولت کنار گذاشته شد؟ این زن مرد بود.اگر همه ساکت باشدند و قدرت فقط در دست شما باشد میشوید شاه؟!؟!؟!؟!؟

جدایی از بحث صحیح یا غلط بودن عزل وزیر محترم بهداشت خانم دکتر دستجردی، اما امروز در نماز جمعه ناخدآگاه به یاد این ضرب المثل قدیمی افتادم:

قربون برم خدا را    یک  بام و 2  هوا  را  
این ور بوم سرما   را اون ور بوم گرما را