یادداشتچی!!!1

خدا را شکرکه این دو تیم فوتبال و والیبال کمی تا قسمتی توانستند شادی و نشاط برای جامعه به ارمغان بیاورند!!!! البته باید از روحانی هم تشکر کرد؟؟!!! حالا من که  سیاسی نویس نیستم شما هم بهتر میدانید... میخواهم در باب اهدا جوایز بگویم، اگر حرفی بزنیم میگویند گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت کلسترولم بالاست! ولی من کاری به مبلغش ندارم (احتمالا کلسترول من هم بالاست؟) مانده ام از قسمت دوم جوایز، اجازه ورود خودرو!!!!!!! این با کدام سیاست نظام جور در میآید؟؟این را باید از دولتمردان و مجلس نشینان پرسید. احتمالا با رویکرد حمایتی از تولید ملی هماهنگ است!  و در راستای ترویج روحیه پهلوانی!

 یادم میآید یه بزرگواری که انسان شریف و خودساخته ای بود و از اول انقلاب در یک سازمانی( منظورم صدا و سیما نیست!) بود میگفت در جلسات سیاستگذاری سازمان بعد از کلی جلسه و بحث من میرفتم صورت جلسات را که میدیدم متوجه میشدم ای دل غافل؟! کاملا با نظرات حضرت آقا تناقض دارد....!!!!

دل خوش سیری چند؟؟؟


1-   بر وزن قاشقچی