جناب آقای اوباما رئیس جمهور آمریکا

سلام

آقای اوباما، دیشب از طریق تلویزیون اشک های شما را دیدم.دیدم اشک شما را برای کودکان معصومی که در آن مدرسه بدون هیچ گناهی کشته شدند. کودکانی که برای آموختن الفبا به مدرسه رفته بودند اما مشق خون کردند. 

 من فکر میکردم شما بلد نیستید غصه دار بشید. معلومه که شما هم از شنیدن اینکه بچه های بیگناه کشته بشن ناراحت میشید.

آقای اوباما شما چقدر مهربان هستید. دلتان نازک است. آقای اوباما شما اگه تصاویر هولناک جنایات صهیونیسم رو تو فلسطین ببینید چی کار میکنید. آقای اوباما من توصیه میکنم نبینید. اخه ممکنه از غصه و ناراحتی سکته کنید یا بمیرید.

آقای اوباما بچه های مدرسه شما بدست هموطن خودتون و به خاطر وضع قوانین بد کشور خودتون کشته شدند. اما این بچه هایی که من میگم بدست یه عده آدم وحشی که از دور دنیا جمع شدن و یه قسمت از کشور همین بچه ها رو غصب کردن کشته شدن.


آقای اوباما کشته شدن این 20 کودک آمریکایی رو 1000 بار تو کل شبکه های دنیا نشون دادند و همه تسلیت گفتند، اما خبر کشته شدن بچه های غزه رو هیچکس  انعکاس نداد. اقای رئیس جمهور فکر  میکنم شما با این دل نازکتان حتما این تصاویر رو ندیده اید وگر نه حتما ناتو رو متقاعد میکردید بیان و این وحشی های صهیونیسم رو  نابود کنند.